I'm making danishes

Most with cheese
Some have jam
A few with nutella

Thalidomide Vintage Ad Shirt $22.14

Homeless People Are Sexy Shirt $21.68

Thalidomide Vintage Ad Shirt $22.14

  1. 1 month ago
    Anonymous

    Are you Danish?

    • 1 month ago
      Anonymous

      No

      appropriation

      Yes

      I could make some lemon drizzle thingy but I don't feel like it
      They taste good enough without it

      • 1 month ago
        Anonymous

        Ended up making it
        Only take a couple minutes anyways

        • 1 month ago
          Anonymous

          Must smell amazing in your kitchen when they're baking.

  2. 1 month ago
    Anonymous

    appropriation

  3. 1 month ago
    Anonymous

    those look fricking raw

    • 1 month ago
      Anonymous

      They're clearly not baked yet, you based moron

    • 1 month ago
      Anonymous

      Naw theyre done

      • 1 month ago
        Anonymous

        You forgot the everything.

  4. 1 month ago
    Anonymous

    >mom dropped one
    It's fricking over bros

    • 1 month ago
      Anonymous

      cute

    • 1 month ago
      Anonymous

      wtf is that on your big toe
      btw 5 second rule

      • 1 month ago
        Anonymous

        That hair, anon
        It's completely normal

    • 1 month ago
      Anonymous

      shave your toe

    • 1 month ago
      Anonymous

      >oh n…
      ~Mom, April 2024

      https://i.imgur.com/EFnhNAC.jpg

      >they look kinda shitty
      It's okay to be jealous anon

      Nice, I like the pastry a little on the dense side. Did you use any almond extract?

      Also pic is me rn snuggly in bed (zzzz)

      • 1 month ago
        Anonymous

        No actually I used my mom's pussy juice. Jealous? I extracted it from her right before we laugh laugh laughed about what amazing chefs we are in the kitchen

      • 1 month ago
        Anonymous

        No just some sliced almonds

  5. 1 month ago
    Anonymous

    Second tray
    Some cherry cause i ran out of cheese

    • 1 month ago
      Anonymous

      those look raw too...

      • 1 month ago
        Anonymous

        he baked them before adding the filling for some reason

        • 1 month ago
          Anonymous

          >he doesnt reverse engineer his pastries
          Ngmi
          First tray btw

          • 1 month ago
            Anonymous

            They looked pretty nasty on the tray but they baked out really nice.

    • 1 month ago
      Anonymous

      https://i.imgur.com/ab0QRWc.jpg

      >he doesnt reverse engineer his pastries
      Ngmi
      First tray btw

      https://i.imgur.com/EFnhNAC.jpg

      >they look kinda shitty
      It's okay to be jealous anon

      God damn those look amazing. Well done lad

  6. 1 month ago
    Anonymous

    She still ate it btw

  7. 1 month ago
    Anonymous

    Theyre delicious btw

    • 1 month ago
      Anonymous

      Lets see one cut open. They look kind of shitty but Im sure they taste good if you didnt frick up the bake

      • 1 month ago
        Anonymous

        >they look kinda shitty
        It's okay to be jealous anon

        • 1 month ago
          Anonymous

          that looks like the opposite of shitty

        • 1 month ago
          Anonymous

          Jealous of what, your underbaked pastry? Go 10 mins longer next time

          I mill my own flour homosexual. You can't come for me.

          • 1 month ago
            Anonymous

            >just burn your pastries bro trust me
            Lmao i love Culinaly

            • 1 month ago
              Anonymous

              Enjoy your ugly raw pastries ig

              • 1 month ago
                Anonymous

                I will
                Thank you anon
                also I'm done with my pics, so feel free to takeover the thread and show me how to bake danishes

              • 1 month ago
                Anonymous

                Maybe if I had nothing better to do I would but I'm making other things rn moron

        • 1 month ago
          Anonymous

          a little dense for a danish but still looks delicious. How long did it take to make the pastry?

          • 1 month ago
            Anonymous

            I started working on them at around 1:30 and they were done at around 5, but about half that time was letting the dough rise at various points

    • 1 month ago
      Anonymous

      looks delicious, were they easy to make?

      • 1 month ago
        Anonymous

        They were a bit more work than I was anticipating, but not that much. The only real time consuming part is that you have to fold in the butter to get the layers and flakeyness right. I've done thing in the kitchen that are harder and easier. This is about the middle of the road in terms of time and effort when it comes to baking pastries

        Must smell amazing in your kitchen when they're baking.

        Absolutely

        shave your toe

        No
        I'm hobbitmaxxing

        • 1 month ago
          Anonymous

          you aren't hobbitmaxxed unless every flat surface in your kitchen is covered in food grime

  8. 1 month ago
    Anonymous

    Choco ones taste superb, too

  9. 1 month ago
    Anonymous

    They look good OP. Give your mom a big kiss on the lips for me

  10. 1 month ago
    Anonymous

    Cherry and MEGAfilled cheese on the second tray

  11. 1 month ago
    Anonymous

    The cherry ones look amazing
    It's cherry pie filling from a can btw (im gonna have to make cherry pie this weekend now)

    • 1 month ago
      Anonymous

      goatse pastry

  12. 1 month ago
    Anonymous

    I just ate four of them
    >two with tripple berry jam and cheese
    >one plain cheese
    >one nutella
    I'm stuffed bros
    My mom and I just spend the last hour gauffawing over how good they look and taste and congratulating ourselves for knowing how to make such wonderful pastries
    I did the majority of the work on the dough, but when she got home she helped at the end with the filling and stuff. She taught me everything I know in the kitchen

    • 1 month ago
      Anonymous

      Look at this b***h
      Holy shit this tastes so good
      I think I'm gonna go eat another one

      • 1 month ago
        Anonymous

        So minimum you've eaten 5 danishes in one day.

        That mom of yours youre laughing it up with is either a whale like you or a horrible mother.

        Have some self control. They don't even look that good. Youre addicted to sugar.

    • 1 month ago
      Anonymous

      >I just ate four of them
      No one is surprised that your gluttony isn't restricted by an ugly pastry

      You should finish off the entire batch. Maybe you'll do your mom a favour and find yourself to an early grave

  13. 1 month ago
    Anonymous

    Based!
    Those look great.

    • 1 month ago
      Anonymous

      Thanks

      goatse pastry

      Lmao

      • 1 month ago
        Anonymous

        Good enough to RAPE!!

        • 1 month ago
          Anonymous

          Based
          Glad to see you again food rapist
          It's been a while

          • 1 month ago
            Anonymous

            Got locked up by the seasoning poo-leese
            Did some time...
            Danishes look top-notch.
            i tried to explain to them...
            i ONLY rape good food.

            • 1 month ago
              Anonymous

              Glad you're back
              Dont let those prudes keep you down
              This board needs heros like you

              [...]
              [...]
              God damn those look amazing. Well done lad

              Thanks bro
              Want one?

  14. 1 month ago
    Anonymous

    [...]

    Sovlless

    • 1 month ago
      Anonymous

      Canned fruit using morons need not pipe up

      • 1 month ago
        Anonymous

        >posts a stock image of fake danishes
        >accuses other of being moronic
        Who shit in your bed this morning anon?
        Was it you? This is a safe place, you can say

        • 1 month ago
          Anonymous

          Listen moron I just wanted to show you what danishes are supposed to look like, not sure why youre getting so pissy

          • 1 month ago
            Anonymous

            Lmao
            Youre the one upset here anon

            • 1 month ago
              Anonymous

              Youre the one trying to say im some food blogger because I posted a picture she took, you obese ugly moron that cant even make good pastries

              I hope you're emotionally eating those disgusting danishes rn

              After you and your mom guffawed for an hour did you frick her pussy? Are you inbred? Is that why you act this way?

              • 1 month ago
                Anonymous

                That literally wasnt me btw
                I went off to do something else
                I do agree with him, though
                Youre gay and dumb lol

              • 1 month ago
                Anonymous

                Sure thing moron. Someone ELSE got that mad over YOUR danishes being put in their place. Lmao.

                Youre so fricking stupid

              • 1 month ago
                Anonymous

                Not me btw

                I just think that a smug pissant should be reminded of his place. You suck, your danishes suck, you live at home like a fat unaccomplished moron, and your mom's pussy stinks

                You live a very sad life anon
                Not too late to change tho

              • 1 month ago
                Anonymous

                How about you worry about those ugly danishes of yours instead of attempting to make vague, flaccid insults

                Screenshots are easy to doctor

              • 1 month ago
                Anonymous

                >Gets called out over being a redditard shitheel poseur
                >Lashes out at EVERYBODY, no sense of intelligence, just raw, childish anger
                >Has NOTHING of his own to post because loser troon or kid up past his bedtime
                Damn kid...You been lashing out at everybody BUT me for the last 45 minutes.
                I'm not even OP who did a fine job on his pastries.
                It must be sad to not even be good at being a sociopath wannabe
                So sad.
                You are ᶳᵃᵈ.

              • 1 month ago
                Anonymous

                Again, vague and flaccid. You should stick to using words that you have a comprehensive understanding of. Like boat, blue, and car. Because you sound like the moron that you are.

                Go eat more sugar fat boy

              • 1 month ago
                Anonymous

                >T-THAT'S FAKE! WHY? B-BECAUSE I SAID SOO RRREEEE

                >acting this smug over garbage pastries
                >shocked at the reception

                Also youre the only one who said they looked bad, everyone else said they looked good, so I'm gonna assume you're the idiot and not everyone else, who is nice and friendly
                Everyone else would get daily pastries from me if they were my neighbors
                If you were my neighbor, I would shit on your lawn and show the finger to your dog

                Also actually go frick yourself you stupid fricking c**t Black person
                you can insult me all you want, i dont give a shit, but I hope you get literally ACTUALLY raped and murdered by Black folk for insulting my mother
                Frick you
                Kill youself you fricking talking trashcan
                I hope you have children and they grow up to be jannies
                Die of cancer, pigfricker

              • 1 month ago
                Anonymous

                i-is that you, CostaRicanbro?

            • 1 month ago
              Anonymous

              >unhinged moron yells at his computer screen
              >dies alone and unloved
              Lmao

              Thats right b***h. Lmao is the best your dumb ass can come up with.

              Lmao.

      • 1 month ago
        Anonymous

        Neither should homosexual trolls who use slick photos from magazines as if they were their own.
        Timestamp of frick OFF poseur.
        Any moron can pull a photo offline.

        • 1 month ago
          Anonymous

          No one cares it's a stock image moron. No one was pretending it wasn't. Are you seriously this mad that someone pointed out your shitty first time danishes look like SHIT? Because they do. You're too smug for how awful your pastries look sweetheart

          • 1 month ago
            Anonymous

            Any other "Cute" remarks, "Jenna"?
            https://butternutbakeryblog.com/fruity-cream-cheese-danish/
            Not only are you a Massive puling homosexual, but you're such a newbie here you can't even into Who the OP is..
            It's not me, turbohomosexual.
            It's not even a stock photo--you STOLE it from a legitimate site.
            No one takes anyone seriously who doesn't post their own shit in a baking thread where everyone else is anyway--You need to go back little grrrl.

            • 1 month ago
              Anonymous

              https://i.imgur.com/T5UXVC4.jpg

              I also forgot to point out, homosexual, That pic of "Danishes" you posted?
              >boxed puff pastry
              >Jarred fruit filling
              Never post here again, you fricking Plebbitard

              Unhinged, fat, ugly AND smug? The ladies must be lining up.

              In all seriousness- you're moronic if you think that your shitty first time danishes are a) anything to brag about and b) beyond critique

              Kindly have a nice day

              The image was used simply to illustrate what a GOOD danish is supposed to look like. Not sure why it's so upsetting to your feelies bro chill out

              • 1 month ago
                Anonymous

                SEE YA, homosexual!!

              • 1 month ago
                Anonymous

                >you know im right
                Hope you die from all that sugar. Or at least lose one of your ugly little feet

              • 1 month ago
                Anonymous

                >Over 9000
                See:

                https://i.imgur.com/T5UXVC4.jpg

                I also forgot to point out, homosexual, That pic of "Danishes" you posted?
                >boxed puff pastry
                >Jarred fruit filling
                Never post here again, you fricking Plebbitard

                not long now...

              • 1 month ago
                Anonymous

                >unhinged moron yells at his computer screen
                >dies alone and unloved
                Lmao

  15. 1 month ago
    Anonymous

    *OR frick off

  16. 1 month ago
    Anonymous

    I also forgot to point out, homosexual, That pic of "Danishes" you posted?
    >boxed puff pastry
    >Jarred fruit filling
    Never post here again, you fricking Plebbitard

    • 1 month ago
      Anonymous

      https://i.imgur.com/0Q3lLdr.jpg

      Any other "Cute" remarks, "Jenna"?
      https://butternutbakeryblog.com/fruity-cream-cheese-danish/
      Not only are you a Massive puling homosexual, but you're such a newbie here you can't even into Who the OP is..
      It's not me, turbohomosexual.
      It's not even a stock photo--you STOLE it from a legitimate site.
      No one takes anyone seriously who doesn't post their own shit in a baking thread where everyone else is anyway--You need to go back little grrrl.

      Not the anon youre fighting with but you must be some kind of moron if you're acting this stupid. Very obvious goal post moving

  17. 1 month ago
    Anonymous

    Being THIS upset in Culinaly of all boards is very unhealty anon
    I dread to imagine what you're like in Culinaly or /misc/

    • 1 month ago
      Anonymous

      I just think that a smug pissant should be reminded of his place. You suck, your danishes suck, you live at home like a fat unaccomplished moron, and your mom's pussy stinks

  18. 1 month ago
    Anonymous

    >acting this smug over garbage pastries
    >shocked at the reception

  19. 1 month ago
    Anonymous

    [...]

    Ooh, really got me there with the font size change and a gif of yourself. Burn.

    Whats sad is these insults. Youre bad at many things it seems. Personal grooming amongst them

  20. 1 month ago
    Anonymous

    [...]

    Alright man. I had enough fun dunking on you. You seem to be out of braincells, or maybe you're just too sad now to try and fight back. I'm gonna let you get back to being smug about your shitty pastries.

  21. 1 month ago
    Anonymous

    Skitzo hours

    • 1 month ago
      Anonymous

      You think danish guy is busy fricking his mom rn?

      • 1 month ago
        Anonymous

        You're a clown

  22. 1 month ago
    Anonymous

    >make a post implying he offended me by insulting my mother (as if a literal who's words carry any weight lmao)
    >immediately starts insulting my mom more, as expected
    Predicable silly moron lmao
    Kids are so easy to manipulate

    • 1 month ago
      Anonymous

      Idk man you seemed pretty upset earlier

    • 1 month ago
      Anonymous

      Is that the best you can do? Dudes telling you youre pre-diabetic and that you rape your own mother and thats the best you come up with? Sad!

  23. 1 month ago
    Anonymous

    Help me not frick up my puff pastry op
    Please
    So many disappointments

    • 1 month ago
      Anonymous

      How are you messing them up?

      • 1 month ago
        Anonymous

        At first I couldn't fold right
        Now I fold right but it doesn't rise properly

        • 1 month ago
          Anonymous

          How are you messing them up?

          Talking to yourself? What, is your mother bored of your diabetic dick?

        • 1 month ago
          Anonymous

          How much yeast are you using? Did you activate it separate for a couple min before you put it in the flour?
          Are you covering it lightly with a plastic wrap peice and a kitchen towel? Is there any kind of air current in your kitchen like from an open window or a ceiling fan? And lastly, are you letting it sit to rise after you mess with it each time? You should be letting it alone for about 20 after each step, meaning after each fold, after cutting it into the shape, etc. Finally, I guess, set your oven temp higher than normal for the first ten minutes or so, then lower it to what you would normally bake it
          This is basically what I do and I've pretty much never had a problem with rising either during the dough phase or when it was baking in the oven

          • 1 month ago
            Anonymous

            7 grams
            Did not activate but it did rise just nit nearly enough, I let it puff in the over and it rise a bit but it stayed that size during baking when it should have doubled in size
            I did three quick folds, I used 240 grams of butter, it didn't tear or anything, I mean even if it didn't rise properly the layers were there

            • 1 month ago
              Anonymous

              Im not too familiar with using grams, I usually measure by spoons or whatever, i kinda eyeball things, so I can't tell if that's not enough
              Try doubling the amount of yeast you use as a test and let it set for much longer than you normally would
              >make dough
              >rest for half an hour
              >kneed it a little more
              >rest for half an hour
              >roll out, apply budder, fold
              >rest for 20m
              >repeat as many times as you want for the folds (I've found that 2 is enough, 3 is not very necessary)
              >letting it rest between folds, of course
              >cut them to shape
              >let them rest in the tray for 20m
              If you still have no luck, it might be your dough itself that is the problem. It may be too "full" of other stuff, but that shouldn't be the case unless youre making specifical savory pastries that have cheese in them or something like that
              Just keep trying and changing things up to figure out where the problem is anon
              Just like how you couldn't fold, but now you can, your pastries will rise given practice! I believe in (You) !

  24. 1 month ago
    Anonymous

    [...]

    >ᵞᵒᵘ ₐᵣₑ ᶳᵒ ᵥₑᵣᵞ ᶳᵃᵈᵎ
    >ᵚhᵞ ₐᵣₑ ᵞᵒᵘ ᶳᵒ ᵥₑᵣᵞ ᶳᵃᵈ ?
    Toby, please release Deltarune Chapter 3 Already.

  25. 1 month ago
    Anonymous

    First week on the chans, huh, kid?
    Lmao
    You'll get over it in time

Your email address will not be published. Required fields are marked *